Tilon Trainingen, auteur Lia Tilon

“Koude acquisitie is zeker lonend. Bedrijven die nieuwe klanten willen werven, moeten dit instrument beter leren gebruiken.”

De telecommunicatiemarkt staat onder druk en verandert constant. Juist nu alles draait om bestaande klantrelaties en het vinden van nieuwe klanten, is het belangrijk om vernieuwend te blijven. Hoe, met welke woorden bereik je de klant werkelijk? Door een brug te slaan tussen mijn creatieve werk en het zakelijke gesprek, heb ik voor Tilon Trainingen een unieke en klantvriendelijke acquisitiemethode ontwikkeld, hierbij geholpen door een jarenlange ervaring in de telecommunicatie.

Tilon Trainingen is gespecialiseerd in acquisitietraining en maakt marktscans voor bestaande en startende ondernemingen.  Kijk eens op mijn website, als mijn visie en werkwijze je aanspreken ga ik graag met je in gesprek.
www.tilontrainingen.com

Lia Tilon, auteur
Van Lia Tilon, Broek in Waterland 1965, verscheen in 2002 het veelgeprezen debuut Huizen van papier bij Uitgeverij De Arbiederspers.  Hierna verscheen in 2005 bij dezelfde uitgever haar roman Nummer drie. In maart 2012 is de roman Zielhond verschenen, haar eerste boek bij Uitgeverij Cossee. Zielhond is een verhaal over vaderliefde en een zoon die vertrekt naar Irak. Een boek over oorlogshartstocht, drie generaties scheepsbouwers en of er zoiets bestaat als een plaatsvervangend lot.

www.uitgeverijcossee.nl