Converdo

converdo_dark1Ben je net vol goede moed gestart met je webwinkel – alles voor elkaar van financiele stromen, voorraadbeheer tot een prachtige website – blijkt het aantal bezoekers laag en het aantal kopers nog lager. Wat te doen? Stoppen?

Nee, niet stoppen, maar gaan voor conversie-optimalisatie.
Het nog jonge bedrijf Converdo  – eigenaren Roeland van Oostenbrugge en Jeffrey Roosendaal – is gespecialiseerd in het verbeteren van de kwaliteit van je webwinkel.

De meeste webwinkeliers zijn vooral gericht op het binnenhalen van meer bezoekers. Hoe meer bezoekers immers, hoe meer kans dat ze iets bij je kopen.
Maar als die zorgvuldig binnengehaalde bezoekers vervolgens niet optimaal omgezet worden in klanten dan is dat zonde; bezoekers kosten veel geld. Weggegooid geld als die bezoekers vervolgens niet vinden wat ze zoeken op je webwinkel. Met conversie-optimalisatie is een omzetstijging van 50 tot 200% geen uitzondering. Uit dezelfde hoeveelheid bezoekers!

In tegenstelling tot het kopen van bezoekers heeft het investeren in conversie-optimalisatie een blijvend effect.

Converdo:

  • Analyseert bezoekersessies en -data om te zien waar ze afhaken;
  • Bekijkt of de inrichting van je webwinkel de bezoeker dient? Worden de juiste elementen op het juiste moment getoond?
  • Analyseert of je webwinkel betrouwbaar over komt?
  • Analyseert de mate van neuromarketing: heb je persuasion goed ingezet? Dus overtuiging op basis van schaarste, autoriteit, sociale bewijskracht en wederkerigheid;
  • bekijkt of je webwinkel technisch naar behoren werkt? Dus korte laadtijden, geen server errors en weinig 404’s

Geinteresseerd? Surf snel naar www.converdo.nl

roeland@converdo.nl
jeffrey@converdo.nl